basmalah Pictures, Images and Photos


oh...Kesiangan..



oitZzz...!!today i like 2 post on other stuff as ussual coz today's morning ma sis n I toOk a triP 2 KL..4 wat??..i've ma own business!!..ske ati la..huhu~
but tat's no da pOinT i wanna teLL u alL.dA most important point tat i wanna stresS herE is da TRIP!!!! no on da problem during ma way 2 KL la but during da trip..
actually i weNt 2 KL using da public facility..!!gov supporter ma..!!naik KTM tw..

I got into da train on 7.09 a.m and took a trip 2 BANK negara
..da 1st point is ma sis and I don't get sit..!!waaa...penat berdiri..
bkn tuh la nk tuleh kt sini...
I got into da train...with da crowded situtation in da train,I juZ toOk a observe towards mA surronding...wahhh!! rmai gile org...all of them on their way 2 office
maklumlah nk msk office kol 8..jd plun kejar train awl la...
then, I focused on ma observation towards da people...
some of them were reading news paper,some were SMS-ing
anad MOST of thEM....most of them....most of them...!!
wahh!!..I felt very disappointed with all of them....y???
do r they hurt me??...hahah no la...
but most of da passengers toOk da time 2 fulfill da 'date' n good 'deaL' with thier
own dream..!!!they were sleeping...tidurfeel ashame off la ngn foreigner yg bkn muslim tuh..inilah wajah2 malaysia di kala pg hari..
bknla la salah tdo time tuh..tp cam x bersedia utk g kerje la..
then REZEKI leh lari...cam mn mau keja??!!~~
mcm mn MALAYSIA mau maju..pg2 lg dah tnjuk 'gaya2' x nak maju
kata negara membangun...
sama2 lah kita koreksi diri..btolkan mana yg rse 'kurang' btol..bkn x btol..
cme kurang la...
k ar...moga MALAYSIA maju jaya..!!!
MALAYSIA BOLEH..!!!!(kalu rakyat x tDO cam..mcm...org2 penting ngra kita nih..!!)
MALAYSIA BOLEH..!!
MALAYSIA BOLEH..!!
MALAYSIA BOLEH..!!
MALAYSIA BOLEH..!!
0 Responses